ЦІКАВІ ФАКТИ ПРО КОМП’ЮТЕРНУ МИШКУ
Спочатку, комп’ютерна миша створювалася як доповнення до клавіатури, пізніше вона практично замінила клавіатуру.
Перша комп’ютерна миша була представлена 9 грудня 1968 в Каліфорнії.
Міні Комп’ютер Ксерокс 8010 Star Information System був першим комп’ютером який мав мишку в комплекті (1981 рік). У ті часи, миші Ксерокс мали три кнопки і коштували 400 $ (це майже 1000 $ за нинішніми цінами).
Творцем комп’ютерної миші є — Дуглас Енгельбарт.
Однокнопочная миша «Lisa» від Еппл була випущена 1983 році і коштувала близько 25 $.
Комп’ютерна миша разом з проводом нагадує мишу з хвостом, тому вона так і називається.
Перша в світі миша «Magic Mouse» з сенсорним управлінням (з підтримкою мультитач) була виготовлена від АППЛ в 2009 році.
Комп’ютерні миші геймерів відрізняються від звичайних комп’ютерних мишей більшою точністю сенсора (DPI).
Швейцарська фірма Pat Says Now випустила унікальну комп’ютерну мишку з 18-каратного білого золота. І коштує таке задоволення понад $26 тис.59 діамантів, інкрустовані у верхню панель мишки у вигляді витонченої квітки, навряд залишать когось байдужим. Маніпулятор визнаний найдорожчим гаджетом у світі подібних, раніше випущених пристроїв.
Цікаві факти про компанію Apple.
Схоже, компанія Apple вирішила завоювати весь світ, випускаючи один продукт за іншим. Майже кожна друга людина на планеті має принаймні один з продуктів компанії Apple, будь то комп'ютер, телефон, годинник, або планшет, така сила цієї всесвітньо відомої марки.
Почавши виробництво в 1976 році в якості комп'ютерної компанії, що виробляє монітори, компанія Apple збільшила асортимент товарів з початку нового тисячоліття - породивши iPod, iPhone, iPad, і, зовсім недавно, iWatch. Варто відзначити, що Apple числиться в рейтингу 10 брендів, які подобаються молоді.
Співзасновник компанії Стів Джобс помер у жовтні 2011 року, в результаті чого багато хто став говорити, що Apple чекають важкі часи. Але поки передбачення не збуваються - з тих пір продукти компанії стали більш затребуваними, і тепер вона може похвалитися тим, що займає левову частку ринку за всіма видами електронних гаджетів. Незважаючи на те, що новини про Apple оновлюються щодня, все ще є багато цікавих і невідомих фактів про цюкомпанію.
Наприклад, оригінальний логотип компанії з самого початку не мав вигляд надкушеного яблука, але точно відносився до відомого фізика Ісаака Ньютона. Крім того, творець Ipod спочатку підніс ідею на оцінку двом найбільшим конкурентам Apple, які вважали, що логотип буде повним провалом. Поки яблуко не надкусили. Крім того, Apple володіє грошовим капіталом, більшим, ніж ВВП 136 країн.
Пропонуємо вашій увазі 20 запаморочливих фактів про Apple, компанію, яка відкрила світові Mac, iPhone, iPod і iPad.
Компанія названа на честь фрукта.
Стів Джобс відвідав яблучну ферму на початку 1970-х років, тоді він сидів на яблучній дієті, і саме це стало вирішальним фактором у виборі назви для компанії.
Джобс сказав, що назва "Apple" весела, енергійна і ні до чого не зобов'язує. Звукозаписна компанія, яка допомогла The Beatles домогтися всесвітнього успіху, Apple Corp, подала на комп'ютерну компанію до суду за нібито вкрадений товарний знак. Нарешті в 1978 році компанії досягли угоди в суперечці з приводу використання назви "Apple", хоча цьому передували кілька судових засідань.
Джобс, можливо, і був шанувальником The Beatles, але він стверджує, що його рішення назвати компанію не пов'язане з любов'ю до цієї групи.
На оригінальному логотипі компанії Apple присутній Ісаак Ньютон.
Хоча перший логотип компанії Apple був майже відразу ж замінений на «райдужне яблуко" - який потім використовувався до серпня 1999 року - на початковому логотипі зображений сер Ісаак Ньютон.
Логотип (на фото нижче) показував, як англійський фізик і математик, сидить під деревом з яблуком над головою - яке, як свідчить легенда, впало на голову Ісааку Ньютону і допомогло відкрити закон всесвітнього тяжіння.
Фотографії, які ви бачите на рекламі Iphone завжди показують час "9:41"
Стів Джобс представив світу перше покоління iPhone 29 червня 2007 року саме о 09:41. З цієї причини, кожний раз, коли iPhone показують в рекламі, час буде залишатися незмінним - «9:41», в пам'ять про цей історичний момент.
Зверніть увагу на рекламу iPhone, і переконайтеся в цьому самі.
Приймаючи угоду щодо використання Itunes, необхідно також підписати обіцянку не використовувати продукти Apple для виробництва ядерної зброї.
У світі понад 800 млн власників рахунків iTunes по всьому світу - і кожен з них, неважливо, в якій точці світу він знаходиться, погодився не використовувати продукти компанії Apple для створення ядерної зброї.
У договорі міститься положення про те, що будь-яка людина, підписавшись на обліковий запис в iTunes відмовляється від виробництва атомних бомб. Тому спробуйте використовувати інший додаток Apple.
Все що ви скажете Siri, зберігається і аналізується компанією.
Кожна людина, яка використовувала операційну систему IOS від Apple, хоча б раз користувався голосовим набором команд, і була вкрай розчарована в Siri.
Особистий помічник і всезнаючий навігатор дозволяє користувачеві поговорити зі своїм телефоном, і, в теорії, телефон повинен бездоганно виконувати команди. Кожна команда, яка дається Siri, зберігається і аналізується протягом двох років в компанії Apple, в центральній базі даних.
Перший комп'ютер Apple I був проданий за $ 666.66.
Оригінальний 4K Apple I поступив в продаж в липні 1976 року за $ 666,66 - або приблизно за $ 2,760 в перерахунку на даний час - що викликало бурю обурення в християнській громаді, і багато хто стверджував, що ціна була обрана по диявольській причині, так як це «число звіра».
Проте, співвласник Стів Возняк твердо переконував, що причина вибору цієї ціни в тому, що реальна ціна Apple I була близько $ 667.00. Просто цифру $ 666.66 було «швидше написати».
15 новітніх технологій, якими незабаром буде користуватися кожен
2. Розумні дані
4. Розумні будинки
5. Ігри у віртуальній реальності
7. Нейрокомпьютерные інтерфейси
10. Роботи будуть скрізь
11. Біопаливо і відновлювальна енергія
12. Бездротова передача енергії
14. Штучний інтелект
15. Графен
Український мобільний оператор «Київстар» запустив тестовий період для нової послуги – Mobile ID, тобто ідентифікації клієнта за допомогою мобільного телефону і нової захищеної SIM-картки.
Про тонкощі підключення до послуги мобільної ідентифікації K.Fund
Media розповів директор департаменту по роботі з державними
підприємствами компанії «Київстар Україна» Костянтин Вечір.
Mobile ID – це послуга, яка дає змогу за допомогою
мобільного телефону ідентифікувати клієнта і використовувати його
електронно-цифровий підпис для доступу до електронних послуг і
документообігу.
До 1 червня 2018 року (на етапі дослідної експлуатації) послуга доступна лише невеликій групі контрактних абонентів.
Після комерційного запуску в другому кварталі сервіс буде відкрито
для всіх абонентів компанії. Додамо, що в «Київстарі» планують
розгорнути 4G і масовий Mobile ID одночасно.
Щоб користуватися Mobile ID, потрібні:
– звичайний мобільний телефон;
– спеціальна захищена SIM-картка.
– звичайний мобільний телефон;
– спеціальна захищена SIM-картка.
Крім звичного телеком-функціоналу, така картка має модуль підвищеного
захисту інформації при електронній ідентифікації користувача за
допомогою Mobile ID, а також більше пам’яті, щоб зберігати кілька ключів
для шифрування.
До речі, ці SIM-картки також дають змогу користуватися зв’язком 4G.
Як і де можна отримати нову «сімку» з функціоналом Mobile ID?
Достатньо прийти до магазину «Київстар», взявши із собою оригінал
паспорта та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду. Процедура
реєстрації ключа електронного цифрового підпису триває 20-30 хвилин.
Поки Mobile ID можна користуватися для електронної ідентифікації та отримання послуг двох державних реєстрів:
Після комерційного запуску можна буде використовувати Mobile ID як електронно-цифровий підпис (ЕЦП).Це дасть можливість:
1. Мати доступ до банківських електронних послуг і підтверджувати платежі;
2. Працювати з державними електронними реєстрами;
3. Входити на ресурси, де потрібна ідентифікація – медичні, освітні, страхові тощо;
4. Підписувати документи для ведення бізнесу і т.п.
За словами Костянтина Вечора, до 1 червня «Київстар» планує підключити ще мінімум 10 сервіс-провайдерів і близько 100 – до кінця 2018 року. Це будуть міськадміністраціі Києва, Львова, Дніпра, кілька великих банків і страхових компаній, можливо, великі агрохолдинги і медичні компанії.
Спектр використання Mobile ID досить широкий. Абоненти зможуть реєструватися для отримання електронних послуг не лише в державних структурах, а й у фінансових і страхових компаніях, установах освіти, медицини, онлайн-сервісах тощо.
Цікаві факти про комікси
1. Перший номер коміксу про Супермена було придбано за 1 мільйон доларів, а у далекому 1938 році його можна було придбати за 10 центів.
2. За 100 тисяч євро придбали оригінал титульної картинки коміксу «Чорний острів».
3. Перше видання коміксів про Людину-павука обійшлося в 40 тисяч доларів, в 1963 році його вартість була 12 центів.
4. Комікси подарували українському кінематографу режисера Олександра Довженка! Ще поки він був художником Сашком — саме так він підписував свої карикатури і шаржі в тодішній пресі, — Довженко малював комікси. Ілюстратором в урядову газету «Вісті ВУЦВК» Довженка запросив Василь Еллан-Блакитний, і той-таки невтомний Еллан-Блакитний придумав купу журналів, серед них і «Всесвіт», і «Червоний перець». Для всіх них малював художник Сашко.
5. NASA використовує комікси для того, аби розповісти про свої останні здобутки й детально описати очікування від кожної місії, а ВВС випускає серію просвітницьких коміксів.
6. «Чорні смурфи» - так називається перший комікс про блакитних смурфиків. Таким був задум автора Peyo в 1959 р., коли був опублікований цей перший том. А у США, де висока чутливість до проблеми расизму, замість чорних смурфиків, використали фіолетових!
7. У світі є справжнє містечко, де живуть найвідданіші смурфо-фани, які ще з 2011 року перефарбували всі свої будинки у блакитний колір! Це - Хускар в Іспанії.
8. Компанія «Self Made Hero» випустила у вигляді коміксів майже всі драми Шекспіра. Комікси «xkcd» годі зрозуміти без знань математики, фізики й лінгвістики, а «The Joy of Tech» розповідає про новини у світі технологій не гірше за журнал «Wired».
Медіа (від латинського "media", "medium" - засіб, посередник) - це термін XX століття, спочатку введений для позначення феномена "масової культури", "масової комунікації" ("mass culture", "mass media", "mass communication"). Термін "медіа" (media) одним з перших почав використовувати М. Маклюен, застосовуючи його в контексті досліджень для позначення різних засобів комунікації. Термін "масова комунікація" вживається для позначення різних явищ, таких як процес передачі та поширення інформації на масову аудиторію, безпосередньо інформації, засобів масової комунікації. Проблема неоднозначності цих визначень усвідомлюється вже достатньо давно. Ще у 1967 році на зустрічі соціологів у м. Кяеріку, на якій обговорювались проблеми масової комунікації, була зроблена спроба прийняти спільне рішення - розуміти під масовою комунікацією соціальний процес поділу інформації у суспільстві засобами преси, радіо, телебачення тощо. Для позначення змісту комунікації було запропоновано користуватися терміном "соціальна інформація", а інститути розповсюдження комунікації позначити як "засоби масової інформації".
Що стосується поняття "медіакультура", то це дітище сучасної культурологічної науки, введене для позначення особливого типу культури інформаційного суспільства, що є посередником між суспільством і державою, соціумом і владою.
У традиційному розумінні медіакультура об’ єднує в собі всі види аудіовізуального мистецтва. Гіпертрофованість аудіовізуальної інформації в сучасній цивілізації констатували Ф. Джеймісон, Ж. Бод- рійяр, П. Віріліо. На їхню думку, медіакультура - це галузь культури, пов’язана з трансляцією динамічних образів, що одержали широке поширення завдяки сучасним технічним засобам запису і передачі зображення і звуку (кіно, телебачення, відео, системи мультимедіа). Цей термін набув широкого поширення в культурологічній науці лише кілька років тому і досі не набув статусу енциклопедичного.
Цікавинки зі світу медіа
Головною
прем'єрою 2017 року можна назвати довгоочікувану флагманську модель LG
V30. Гаджет став першим в світі відразу за кількома параметрами: перший
апарат з основною камерою, що має апертуру F / 1,6, перший володар
скляного об'єктива Crystal Clear і екрану OLED FullVision. А ще новинка
має навороченную аудіосистему, професійний режим зйомки Cine Video і
технологію розпізнавання по голосу, яка може бути використана для
розблокування пристрою.
Характеристики LG V30 включають 6-дюймовий дисплей дозволом 2880х1440
пікселів, процесор Snapdragon 835, 4 Гб оперативної пам'яті і постійне
сховище на 64 Гб, подвійну основну камеру з чіпами 16 і 3 мегапікселі і
5-мегапіксельну Фронталки..
Потенційний
хіт серед любителів активного способу життя і влогеров. Новинка має
вкрай компактні габарити 60х41х30 мм і важить близько 110 г. При цьому
всередині поміщається досить якісний дюймової КМОП-сенсор Exmor RS CMOS
дозволом 15,3 мегапікселя і широкоугольная оптика ZEISS Tessar T 24mm
F4. Гаджет вміє знімати в 4К і Full HD, причому в останньому випадку
забезпечує відмінну швидкість в 240 кадрів в секунду. Захищений корпус
дозволяє кидати камеру з висоти до 2 метрів і опускати в воду на глибину
до 10 метрів.
Вихідні положення Стрімкий розвиток у сучасному світі інформаційно-комунікаційних технологій та системи мас-медіа нагально потребує цілеспрямованої підготовки особистості до вмілого і безпечного користування ними.
На взаємодію з різноманітними медіа (преса, радіо, кіно, телебачення, інтернет) припадає вагома частка в бюджеті вільного часу громадян України, чим зумовлюється їх значний вплив на всі верстви населення, передусім дітей і молодь. Медіа потужно й суперечливо впливають на освіту молодого покоління, часто перетворюючись на провідний чинник його соціалізації, стихійного соціального навчання. До цього додаються вседозволеність інформаційного ринку, засилля низькопробної медіапродукції, низькоморальних ідеологем та цінностей, що спричинює зниження в суспільстві імунітету до соціально шкідливих інформаційних впливів. Відтак постає гостра потреба в розвитку медіаосвіти, одне з головних завдань якої полягає в запобіганні вразливості людини до медіанасильства і медіаманіпуляцій, втечі від реальності в лабіринти віртуального світу, поширенню медіазалежностей. У багатьох країнах медіаосвіта функціонує як система, що стала невід’ємною частиною, з одного боку, загальноосвітньої підготовки молоді, з другого – масових інформаційних процесів. Вона є атрибутом глобалізаційних перетворень, чинником конкурентоспроможності економіки, нерозривно пов’язана з розвитком демократії в умовах інформаційного суспільства. На жаль, в Україні медіаосвіта досі залишається фрагментарною і здійснюється переважно стихійно з ініціативи ентузіастів, педагогів-новаторів за явного браку інтеграції цих зусиль в ефективну медіаосвітню систему.
Немає коментарів:
Дописати коментар